Jak to funguje ?
Co je poptávka ?
Poptávku napsal zákazník hledající mytí svého automobilu. Poptávka obsahuje popis a bližší informace, které zákazník vyplnil. Zákazníka můžeš ihned kontaktovat a dohodnout se na podmínkách mytí automobilu.
Jak mohu zákazníka kontaktovat?
Klikni na tlačítko "Odpovědet na poptávku". Přihlaš se do svého profilu nebo proveď registraci. Registrace a vedení jedné pobočky (jedné automyčky) je zdarma. Využít při tom můžeš veškeré funkce webu. Během zaváděcího období tohoto webu můžeš neomezeně odpovídat na jakýkoliv počet zadaných poptávek.
Co se stane, když odpovím zákazníkovi?
Zákazník dostane upozornění, že má novou odpověď na svou poptávku. Se zákazníkem můžeš dále neomezeně komunikovat a historii konverzace máš po celou dobu platnosti zaváděcího období k dispozici.
Kolik lidí může získat kontakt na jednoho zákazníka?
Kontaktovat zákazníka může jakákoliv registrovaná automyčka, dokud zákazník poptávku neoznačí za vyřešenou. Měl by sis proto pospíšit, abys byl mezi prvními!
Za co se tedy platí?
Provoz jedné pobočky automyčky je ZDARMA. K dispozici jsou všechny funkce, které web nabízí. Finanční příspěvky jsou v tuto chvíli dobrovolné.
Vyplatí se mi registrovat automyčku?
Registrací automyčky získáš několik výhod. V první řadě získáš možnost získat nové trvalé zákazníky ze svého okolí a jednak ty, kteří projíždí zrovna okolo a hledají vhodnou automyčku. Se zákazníkem můžeš dohodnout vhodný termín na den i hodinu, kdy tovje automyčka není zrovna vytížená. Tvoji klienti tak nemusí čekat a mohou si organizovat svůj čas tak jak sami potřebují. Nezapomeň, že s registací své automyčky můžeš oslovit za měsíc tolik zákazníků, kolik tvá automyčka zvládne